2018.06.11.
Helyszín: Pilisvörösvár templom téri ált.isk.
beiratkozás:2018.06.11-én hétfö 17ó
tanfolyamok.:7alkalom héfö,szerda,csütörtök
17ó-20óig
Jelentkezem >>

Untitled Document

Elindulás elötti teendők
NAPI ELSŐ ELINDULÁS ELŐTT ELLENŐRIZNI KELL:

1. Gumiabroncsok
a. Légnyomás megfelelő e, repedés, dudor, szakadás nincs rajta.
b. A mintázat mélysége meghaladja az 1,6 mm-t a teljes futófelületen.
c. Tengelyenként azonos mintázatú
d. Az összes gumi azonos szerkezetű radiál gumi.

2. Kormányberendezés
a. Megmozgatom, nem recseg, nem ad ki hangot.
b. Holtjáték az, amikor a kormányt mozdítom, de a kerék már nem mozdul. ( 1-2mm)

3. Világító és jelzőberendezések
a. Helyzetjelző bekapcsolás, megnézem elől –hátul + rendszámtábla világítás + hatósági jelzések a táblán
b. Tompított fényszórót megnézem
c. Távolsági fényszórót megnézem belül (kék fény jelzi ,hogy be van kapcsolva) és kívül is
d. Irányjelző: megcsinálom mindkét irányba, kiszállok és megnézem világítanak e
e. Mindkét irányban egyforma ütemben villog ,ha valamelyik oldala többet villog azon az oldalon kiégett egy izzó. Megengedett ütemek száma 90±30/perc.
f. Tolatólámpa és féklámpa: megkérem ,hogy nyomja a féket az oktató, hátul megnézem.

4. Fékberendezése
a. Fékpedál a teljes pedálút felső egyharmadánál felkeményedett és tovább nem nyomható.
b. Kézifék: felhúzom 3-4 kattanásig , típusonként változó .
. Fékhibák:
a. Beesett a fékpedál – elfolyt a fékfolyadék
b. Csekély ellenállással padlóig nyomható a fékpedál – valahol szivárog
c. Rugalmas/pumpálásra felkeményedik – levegő van benne
d. 2/3-ánál keményedik – kopottak a fékpofák

6. Elindulás után 2-3 m-t megyek, megállok, ezzel a fék működését tesztelem.

Pest-Buda Autósiskola - Pálosi és Társa Kereskedelmi és Szolgáltatói Betéti Társaság - A honlapot készítette: PilisCentrum.hu